Quality Hotel Pau Centre Bosquet

2 opiniones sobre Quality Hotel Pau Centre Bosquet

Al Centre de Pau

Ens vam decidir per aquest hotel per la seva ubicació, doncs es troba a prop de tots els llocs d’interès de Pau, el que ho fa força atractiu.
    En arribar vam accedir a la recepció on vam ser atesos amb molta amabilitat. Cal dir que aquest aspecte va ser al llarg de tots els dies que vam ser hostes de l’hotel i pel divers personal que en la recepció hi havia. Per lo que la nostra gratitud.
    Ens van assignar la habitació 216, la mateixa dona a l’aparcament que hi ha a la part posterior de l’hotel. Cal dir que la qualitat del dormir va ser perfecte, doncs no hi havia sorolls.
    Inicialment havíem contractat sols l’habitació, però al final ens vam decidir en agafar l’esmorzar (14€/dia/persona), aquí podríem dir que potser un pel car, per la varietat del mateix, podria ser un aspecte a millorar.

Kyriad Hotel Pau Centre - Bosquet se...

Kyriad Hotel Pau Centre - Bosquet se encuentra ubicado en Pau,capital de la región de Bearn y cerca de los Pirineos.Ofrece un oasis de paz y tranquilidad en un ambiente cálido y acogedor con veintinueve exclusivas habitaciones de excelente categoría,totalmente equipadas,espaciosas,cómodas,elegantes,tranquilas y confortables que junto a su personal que estará a su disposicion las veinticuatro horas del día harán de su estadía la mejor.

Información sobre Quality Hotel Pau Centre Bosquet
    Entrada 14:00 Salida 06:00 - 12:00
    80 rue Emile Garet Centre Bosquet
    Minibar, Secador de pelo, Escritorio, Ducha, Cafetería
    Actividades
    Sala de fitness/gimnasio, Campo de golf
    Personal multilingüe, Servicio de lavandería
    Internet